Isolatie categorieën

Bespaar met dakisolatie

Klachten?

Wij streven ernaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Er kan natuurlijk altijd iets gebeuren dat uw bestelling bijvoorbeeld niet compleet geleverd is of dat de producten beschadigd zijn. In dat geval horen wij dat graag van u zodat wij het voor u kunnen oplossen.

Wanneer u niet tevreden bent met uw bestelling, verzoeken wij u dat binnen 48 uur na ontvangst van de bestelling aan ons kenbaar te maken via onderstaand formulier.
Om uw klacht zo goed mogelijk te behandelen vragen wij u om uw klacht zo duidelijk mogelijk te omschrijven en te voorzien van enkele foto’s.

Wij proberen dan om binnen 14 dagen, samen met u, tot een oplossing te komen. Meestal houdt dit in dat u recht heeft op een kosteloze reparatie of een nieuw product. Hiervoor hoeft u dan uiteraard niet bij te betalen.

    Voeg uw foto's toe
    (alleen gif, png, jpg en jpeg bestanden kleiner dan 3Mb zijn toegestaan).


    Toon a.u.b. dat u menselijk bent door de selectie van het vliegtuig.

    *=verplicht veld

    ×

    Hallo!

    Klik op onderstaande medewerker van onze klantenservice om via WhatsApp te chatten. U kunt ons ook een email sturen naar info@bespaarmetdakisolatie.nl

    × Kan ik u helpen?